středa 2. března 2011

update: šaty z asos..

do těchto "korálových" šatů z asosu sem se zamilovala na první pohled.. jenže sem se naivně domnívala, že mi bude nejmenší velikost.. CHYBA!
velikost 6 není pro mě to pravý ořechový... a ikdyž se mi ty šaty hrozně líbí a chtěla bych je nosit, nejsou dostatečnou motivací na to,abych zhubla tak pět kilo:D

původní cena: 34liber (→ cca 1000,-)

"moje cena": 300,- + poštovný


Image and video hosting by TinyPic
barva není ve skutečnosti tak křiklavá.. je jemnější a víc do "meruňkova"...
tak to dopadá když člověk fotí s bleskem...

v případě zájmu napište vzkaz!

6 komentářů:

  1. Jsou krásné, ale nevím jestli bych se do nich vecpala

    OdpovědětVymazat
  2. přidávám se, jaké jsou prosím míry? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jsou uplně božské, jsou ještě k mání nebo už mám smůlu? :)

    OdpovědětVymazat
  4. jé, ty jsou překrásný, jsou ještě k mání?:) Moc by se mi hodily do sbírky na taneční:).
    Prosím kdyžtak o odpověď na batkova.ka@seznam.cz
    děkuji:).

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat