neděle 26. prosince 2010

šaty z asos.com

do těchto "korálových" šatů z asosu sem se zamilovala na první pohled.. jenže sem se naivně domnívala, že mi bude nejmenší velikost.. CHYBA!
velikost 6 není pro mě to pravý ořechový... a ikdyž se mi ty šaty hrozně líbí a chtěla bych je nosit, nejsou dostatečnou motivací na to,abych zhubla tak pět kilo:D

původní cena: 34liber (→ cca 1000,-)

"moje cena": 300,- + poštovný



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

v případě zájmu napište vzkaz!

13 komentářů:

  1. tyhle se mi moc líbí! ps. můžu se zeptat jakou normálně nosíš velikost? (abych věděla, jestli bych se do těch šatů vešla:D) já nosím S-XS

    OdpovědětVymazat
  2. jsou nádherné, smím se zeptat, jaké velikosti odpovídá vel.6?

    OdpovědětVymazat
  3. nemohla bys, prosím, napsat rozměry těch šatů? (přes prsa, pas, boky) nebo aspoň odpovidající velikost (34?) děkuju :o)

    OdpovědětVymazat
  4. jé, nemohla bys napsat odpovídající velikost (32?, 34?) nebo aspoň rozměry? prsa, pas, boky, délka šatů? :o) děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou krásné...ale mě by asi byly malé :(

    OdpovědětVymazat
  6. A jsou ještě k mání??? Teda pokud se dozvíme velikost.

    OdpovědětVymazat
  7. 404222689:
    vel.S...a jo,jsou ještě k mání!

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou krásné :-) Nemohla by jsi dát fotku kde je máš na sobě? Popř. jakou velikost oblečení máš tady v Česku?:-) (S, M,...)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou krásne! :) Jsou ještě volné?

    OdpovědětVymazat
  10. bee:
    ano ano,jsou :) jestli máš zájem,napiš mail..

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj chci se zeptat, jestli jsou šaty ještě volné, případně jestli máš šaty vyfocené na těle, abych viděla, jak sedí. Děkuji Nikol 753
    Email: Nikol753@seznam.cz

    OdpovědětVymazat