neděle 26. prosince 2010

kožená bunda z háemka..

moje rada do života: nekupujte si koženou bundu, když máte na jaro další tři bundy nebo kabáty...
potom se vám totiž (jako mně) stane, že ji vůbec neunosíte a budete se jí tak max. kochat ...

velikost: 34

původní cena: 599,- (a to byla ve slevě)

"moje cena": 250,- + poštovný

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
↑ ve svým domácím úboru sem se s ní vyfotila... abyste viděli, jak vypadá oblečená.)

4 komentáře:

  1. aachjo asi bych se jí taky jen kochala při mém množství těhhle bundiček už :/

    OdpovědětVymazat
  2. nevim jestli by mi byla dobra, ale riskla bych to kdybys ji slevnila treba na 250 i s postovnym:)

    OdpovědětVymazat
  3. lenka:
    ok :)) napiš mi maila ... coookies-with-milk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Proč tu pořád je, je ještě volná?

    OdpovědětVymazat